Haal nieuwe (ver)kopers binnen dankzij kwaliteitsvolle Lead campagnes
Nood aan nieuwe kopers en verkopers? Dankzij kwalitatieve lead generatie campagnes bereik je de ideale doelgroep en trek je deze naar jouw immokantoor.

Wat is Lead Generation?
Een vastgoedkantoor heeft een constante instroom aan potentiële kopers en verkopers nodig om goed te kunnen blijven draaien. Met andere woorden consumenten die echt een kans maken om zich te binden aan jouw immokantoor en een betalende koper of verkoper te worden.

Waarom kiezen voor Facebook lead advertenties?
Facebook Lead advertenties zijn dé ideale manier om snel veel kwalitatieve contactaanvragen van potentiële kopers en verkopers aan te trekken naar jouw kantoor. Zit jouw doelgroep volgens jou niet op Facebook en Instagram? Dan kunnen we jouw ideale doelgroep aanspreken via gerichte Google Marketing


Waarom kiezen voor Facebook lead advertenties?
Facebook Lead advertenties zijn dé ideale manier om snel veel kwalitatieve contactaanvragen van potentiële kopers en verkopers aan te trekken naar jouw kantoor. Zit jouw doelgroep volgens jou niet op Facebook en Instagram? Dan kunnen we jouw ideale doelgroep aanspreken via gerichte Google Marketing.

Wat is Lead Generation?
Een vastgoedkantoor heeft een constante instroom aan potentiële kopers en verkopers nodig om goed te kunnen blijven draaien. Met andere woorden consumenten die echt een kans maken om zich te binden aan jouw immokantoor en een betalende koper of verkoper te worden.
Waarom kiezen voor Facebook lead advertenties?
Facebook Lead advertenties zijn dé ideale manier om snel veel kwalitatieve contactaanvragen van potentiële kopers en verkopers aan te trekken naar jouw kantoor. Zit jouw doelgroep volgens jou niet op Facebook en Instagram? Dan kunnen we jouw ideale doelgroep aanspreken via gerichte Google Marketing

Content
Een effectieve lead campagne en relevante content gaan hand in hand. Er zijn verschillende vormen van interessante content die je met jouw klanten kan delen: aantrekkelijke lead magnets, boeiende e-books of wervende e-mailcampagnes.


Content
Een effectieve lead campagne en relevante content gaan hand in hand. Er zijn verschillende vormen van interessante content die je met jouw klanten kan delen: aantrekkelijke lead magnets, boeiende e-books of wervende e-mailcampagnes.
Lead nurturing
Hoeveel van jouw klanten kopen bij jou na het eerste contactmoment? Daarom moeten we alle potentiële klanten eerst opwarmen.
Lead nurturing is een strategie waarbij we met behulp van relevante content op het juiste moment potentiële kopers een duwtje geven door de aankoop-/verkoopfasen.


Lead nurturing
Hoeveel van jouw klanten kopen bij jou na het eerste contactmoment? Daarom moeten we alle potentiële klanten eerst opwarmen.
Lead nurturing is een strategie waarbij we met behulp van relevante content op het juiste moment potentiële kopers een duwtje geven door de aankoop-/verkoopfasen.
Lead nurturing
Hoeveel van jouw klanten kopen bij jou na het eerste contactmoment? Daarom moeten we alle potentiële klanten eerst opwarmen.
Lead nurturing is een strategie waarbij we met behulp van relevante content op het juiste moment potentiële kopers een duwtje geven door de aankoop-/verkoopfasen.

Geen idee hoe te beginnen met lead generation?
Hoe genereren wij juist leads voor jouw?
Nu jullie weten wat lead generation exact inhoud, hebben we de belangrijkste onderdelen even opgesomd:
- Landingspaging/leadmagnet: Dit is een webpagina die wij op basis van jouw voorkeuren creëren en waarop jouw bezoeker dan terechtkomt voor een specifiek doel. Het voordeel is dus dat wanneer je naar een landingspagina verwijst, de klant geen moeite heeft met zich te oriënteren, want alle relevante informatie vinden zij op de landingspagina.
- Formulieren: Dit zijn een reeks velden die om informatie vragen en in ruil voor deze gegevens krijgen ze dan een aantrekkelijk aanbod zoals een landingspagina bijvoorbeeld. De meerderheid van jouw bezoekers staan nog steeds een beetje weigerachtig tegenover het vrijgeven van al deze “persoonlijke” informatie. Om deze reden krijgen ze dan een stukje waardevolle informatie in de plaats.
- Een duidelijke Call-to-action: Kort gezegd is dit een knop die aangeeft wat jouw potentiële klanten moeten doen. Wanneer we het over lead generation hebben, dan spoort jouw CTA aan om het formulier voor de landingspagina in te vullen: meer informatie, claim deze aanbieding,…ect.
- Videomarketing: Wat wij uit onze ervaring hebben gemerkt is dat videomarketing de laatste jaren aan een enorme opmars bezig is. Kort gezegd, wat we eigenlijk doen is we maken advertenties met aantrekkelijk filmpjes van panden die jij te koop aanbied. De kunst is hier dat we de video op exact het interessantste moment laat stoppen, dit om jouw klant te “triggeren” om hun gegevens achter te laten.
- Facebook Lead advertenties: Dit zijn advertenties waarbij Facebook zelf de gegevens genereert. Heel belangrijk is wel dat je goed weegt wat je gaat aanbieden, want hoe waardevoller je content, hoe lager de kost per lead.
Dit vinden onze klanten van onze service




Veelgestelde vragen
Zonder een actieve lead generation is het behoorlijk moeilijk om in contact te komen met nieuwe kopers of verkopers. Laat daarom regelmatig lead generation campagnes lopen, wij controleren zelf dagelijks alle nieuwe leads of deze effectief bruikbaar zijn alvorens de leadlijst door te sturen.
Natuurlijk! Praktisch niemand maakt na 1 (website-) bezoek de beslissing om een huis, grond of appartement te kopen. We leven in een tijd waarin reclames op radio, tv en social media niet meer weg te denken zijn. Maar jouw potentiële (ver)kopers gaan niet over 1 nacht ijs in de zoektocht naar een nieuwe woonst, maak het hen dus gemakkelijk zodat ze enkel hun gegevens dienen in vullen te via lead generation!
wil jij jouw Verkoop graag een boost geven?
Contacteer ons nu en ontdek wat wij voor jouw kunnen betekenen!
