Content Maketing

Jouw kantoor profileren bij jouw potentiële kopers, dit dankzij waardevolle inhoud.

Wat is content marketing?

Het doel van content marketing is jouw doelgroep bereiken door middel van relevante en waardevolle informatie. Deze informatie heeft niet als hoofddoel om te verkopen, eerder om jouw klanten te binden met jouw kantoor.

Wat is content marketing?

Het doel van content marketing is jouw doelgroep bereiken door middel van relevante en waardevolle informatie. Deze informatie heeft niet als hoofddoel om te verkopen, eerder om jouw klanten te binden met jouw kantoor.

Wat is content marketing?

Het doel van content marketing is jouw doelgroep bereiken door middel van relevante en waardevolle informatie. Deze informatie heeft niet als hoofddoel om te verkopen, eerder om jouw klanten te binden met jouw kantoor.

waarom kiezen voor content marketing?

Het doel van deze content is om jouw potentiële kopers te overtuigen om via jou te kopen/verkopen. Met deze content wil jij aan jouw klant tonen dat jij de specialist bent zodat ze zich vertrouwd voelen met jouw kantoor. maar wat zijn de voordelen hoor ik jou denken:

  1. Jouw SEO verbeterd.
  2. Zoals hierboven gezegd, wordt hierdoor de band tussen jou en jouw potentiële (ver)kopers versterkt. 
  3. Content marketing geeft een grotere kans op een positieve Return on investment. 

Deze marketingvorm is ook de ideale manier om nieuwe kopers/verkopers aan te trekken.

 

waarom kiezen voor content marketing?

Het doel van deze content is om jouw potentiële kopers te overtuigen om via jou te kopen/verkopen. Met deze content wil jij aan jouw klant tonen dat jij de specialist bent zodat ze zich vertrouwd voelen met jouw kantoor. maar wat zijn de voordelen hoor ik jou denken:

  1. Jouw SEO verbeterd.
  2. Zoals hierboven gezegd, wordt hierdoor de band tussen jou en jouw potentiële (ver)kopers versterkt. 
  3. Content marketing geeft een grotere kans op een positieve Return on investment. 

Deze marketingvorm is ook de ideale manier om nieuwe kopers/verkopers aan te trekken.

 

Wil jij ook beginnen met creative content creation?

De 4 meest gebruikte vormen voor jou

Lead magnets

Nieuwsbrieven

Blogs

Enkele belangrijke punten

Zoals we eerder al vermeld hebben, is het bij content marketing dus de bedoeling om jouw potentiële kopers/verkopers te “verleiden” met waardevolle content, hieronder enkele belangrijke punten waaraan je zeker aandacht moet besteden:

  •  Kalender: De eerste stap naar succesvolle content marketing, is een goed plan. M.a.w. wie willen we bereiken en waarom willen we hun bereiken? Pas nadat je deze 2 belangrijke vragen hebt beantwoord kunnen we beginnen met het ontwerpen van jouw content.
  • Jouw kennis: Op basis van jullie kennis en expertise, ontwerpen wij samen relevant content die jouw klant kan overtuigen om voor jou te kiezen.
  • Specifiek : creëer content speciaal op basis van de verwachtingen en de vragen die jouw potentiële kopers/verkopers hebben en biedt hierin de oplossing aan.
  • Call-to-action: Koppel ten allen tijde een CTA aan jou content. 

En het belangrijkste: Het is niet de bedoeling om reclame te maken. Biedt dus altijd informatie aan die jou potentiële klanten kunnen gebruiken. 

wil jij jouw Verkoop graag een boost geven?

Contacteer ons nu en ontdek wat wij voor jouw kunnen betekenen!